De vriendenkring

Beste ouders,

Als ouders, grootouders, ouders van oud leerlingen, medewerkers van de school proberen we als vriendenkring iets extra te betekenen voor de school. We bieden helpende handen aan waar nodig en dragen op financieel vlak hier en daar een steentje bij.

Zo bieden we onder andere hulp aan op het ouder/grootouderfeest, de opendeurdag, het bezoek van de Sint. Maar we organiseren ook eigen acties om geld in te zamelen, zoals bijvoorbeeld onze jaarlijkse chrysantenverkoop en de quiz.

Het geld dat we hiermee inzamelen wordt telkens weloverwogen besteed. Zo krijgt elke klas aan het begin van elk schooljaar een extra klasbudget en krijgt de 3de kleuterklas van ons een kookbudget. Maar ook de Sint en de Paashaas worden door ons gesponsord. Ook grotere projecten die de school moeilijk alleen kan dragen worden door ons mee gefinancierd, zoals de aankoop van speeltuigen, digitale borden en tablets.

Als vriendenkring komen we een 7-tal keer per schooljaar samen om te overleggen wat we gaan doen en hoe het aangepakt zal worden. Maar ook voor zij die liever enkel helpen is er zeker een plaats! Het verslag wordt naar iedereen doorgemaild en een doodle zorgt voor de perfecte planning! Al kom je maar 1 keer per schooljaar, elke helpende hand telt!

Voel je je eventueel geroepen om onze ploeg te versterken, stuur dan zeker een mailtje naar vriendenkringderegenboog@gmail.com en we houden je graag op de hoogte van onze vergaderingen en activiteiten.

Hopelijk tot dan!

Vriendenkring BS De Regenboog