Centrum voor leerlingenbegeleiding

Ons CLB wil dat iedereen op alle terreinen van het leven kan groeien en zijn mogelijkheden optimaal kan ontplooien. Daar willen wij samen met onze leerlingen, hun ouders, de school en alle betrokkenen aan werken. Niet iedereen krijgt dezelfde kansen, daarom willen wij de mogelijkheden creëren die iedereen toelaten en motiveren om dit voor zichzelf waar te maken. Dat is wat wij verstaan onder samen kansen creëren.

Concreet biedt het CLB informatie, hulp en begeleiding op vraag van leerlingen, ouders en school vanuit een onafhankelijke positie, met beroepsgeheim en dat allemaal volledig gratis.

Wil je graag praten met een CLB-medewerker, dan kan dat sinds 1 februari 2016 ook makkelijk via het gloednieuwe chatkanaal!
Vragen over studiekeuzes, studeren, leermoeilijkheden, … noem maar op!

Omdat CLBch@t nu zijn eerste verjaardag viert, zijn we vanaf 1 februari 2017 iedere avond één uur langer open.

• Op maandag, dinsdag en donderdag kan je met het CLB chatten van 17 uur tot 21 uur.
  • Op woensdag openen we al in de namiddag en kan je chatten van 14 uur tot 21 uur.

Chatten kan trouwens ook anoniem wat betekent dat wij niet naar je naam of adres vragen.
Klik op de afbeelding en start de chat!

Voor dit schooljaar staat het volgende CLB-team in voor de begeleiding van BS De Regenboog:

Elke Verlee
elke.verlee@go-clb.be

Heidi Engels
Paramedisch werker
heidi.engels@go-clb.be

Celine De Vos
Arts
celine.de.vos@go-clb.be

Hoofdzetel:
Eikelstraat 42 te Eeklo – Tel. 09/377 36 93 –deinze.eeklo@go-clb.be

Meer informatie vind je terug via de website www.clbgoeeklo.be